Strona główna O Autorce Bloga Paznokcie Kontakt/Współpraca

piątek, 2 maja 2014

Pastelowa pepitka

 Dziś przedstawiam Wam kolejne zdobienie stempelkowe.  Tym razem padło na pepitkę z płytki MoYou Pro Collection 07. Powiem Wam, że od kiedy mam stempel xl i płytki MoYou stemplowanie stało się czystą przyjemnością. Po prostu odbijam stempel i już,  nie przejmuję się, że coś się nie odbije, że nie dotrę do zakamarków paznokcia, że wzór będzie za mały itp. Nawet nie przypuszczałam, że to będzie takie proste.
 







Jak widzicie skróciłam paznokcie. Uwielbiam nosić długie, jednak ostatnio mój środkowy (akurat na drugiej ręce) uległ zderzeniu ze ścianą i musiałam go obciąć na zero. Przy długich paznokciach wyglądał groteskowo, więc skróciłam wszystkie, by różnica nie była taka rażąca.




 Lakiery których użyłam to już chyba tradycyjnie Golden Rose Rich Color:


Jako baza 1 warstwa jasnego nude z różowymi tonami nr 52. Stemple wykonałam pastelowym fioletem nr 103, który w tej roli sprawdza się bardzo dobrze. 

Stemplowa pepitka pochodzi z płytki MoYou Pro XL 07. Wzór można powiedzieć klasyczny :) Stemplował się rewelacyjnie, jak z resztą wszystkie wzory od MoYou.



Co myślicie o takiej wiosennej wersji pepitki? Spodobała Wam się, czy raczej pozostajecie przy klasycznej czarno-białej wersji?

Buziaki,
Hinata

15 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda :D Ja też ostatnio polubiłam stemplować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie :) uważam, że odejście od czarno-białej klasyki wypada bardzo dobrze przy tym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupilas ta plytke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moyou.co.uk niestety w Polsce ich nie ma :(

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda :D
    Rozbawił mnie na płytce ten wzór z sową, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pepitce na pazurkach mówię tak ! :) na ciuchach czy torbach mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepitka w takim kolorze jak najbardziej mi się podoba :) W ogóle podoba mi się ten GR z nr 103 - muszę się chyba w niego zaopatrzyć. Fajne wzory ma ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W kolorze jak najbardziej na tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie całość prezentuje się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mocno się zastanawiam nad tą płytką, w poniedziałek strzelę sobie zamówienie :)
    śliczny wzór i pięknie się odbił :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! :) i w ogóle ta płytka ma ładne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pastelowa pepitka zdecydowanie bardziej mi się podoba niż w wersji czarno-białej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie umiem się jeszcze posługiwać tymi stemplami, ale chyba poświęcę ze 2 godziny na naukę :D efekt jest świetny :)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie i rzeczowy komentarz, każdy jest dla mnie cenny i istotny. Nie mniej jednak uszanuj moją pracę i nie komentuj nie czytając treści posta i nie nakłaniaj mnie do obserwowania lub odwiedzin Twojego bloga - to nie jest tablica ogłoszeń, poza tym jeśli będę chciała, to sama tam trafię ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Nie zgadzam się na kopiowanie i jakiekolwiek wykorzystywanie treści mojego bloga oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody. Stanowią one moją własność, a kradzież własności intelektualnej jest karalna!